In Life : Everyone Is A Traveller

In Life : Everyone Is A Traveller

.w.e.i.r.d.o.

Sepuy Simbei wanna be a charming bachelor! 

alkisah nya hari ni hujung minggu. enak berhibernate sampai matahari tinngi melangit walaupun sebenarnya matahari jarang nak keluar musim sejuk ni. plus, dalam duvet yg selesa itu, lagi la susah nak bagun. sebab dah berazam nak jadi anak teruna yg baik, maka jam 10, dgn penuh ketabahan, aku bangun jugak. persetankan katil yang empuk itu, aku harus bangkit.




perkara pertama : on-kan lappy, check mail, mail-uni, black board and opkos FB. lately, bnyak jugak aku wat kawan kat fb. expend the social networking katakan. haha!. asik sangat main fb, smpai breakfast pun terlepas. so aku ended up ambek bruch : chicken broth with rice. hadam jer~
pastu, went back to FB and totally drawn into it. addictive sungguh menatang FB nih, sampai aku lupa yg aku ade volunterring session kat strode park foundation.=.=!

hari ni kat strode park amat best, sebab ade choir! ohoho~ lagu budak budak untuk org tua tua~ tapi siyesly best! haha! plus, hari ni aku daftar as official saturday club member of strode park foundation. pasni akan bergiat lebih active.hehe~ before balik, bersembang ngn helen. co-ordinator strode park. she was a friendly lady i must say and i enjoyed talking to her walaupun agak malu.=)



oh ya! dah lama x g gym. kena g gym nih. nak six packs! haha

4 comments:

Unknown said...

tehee.. lawak arr tajok.. charming bachelor.. prince charming??

wow. 10 am. earlier than me!

Mr.Shy said...

haha! lawok ke? x de la.haha!

erk, kantoi anak dara bgun lewat.haha!

Ihsan Arifin said...

6 packs go go ;D

Mr.Shy said...

haha! gogo go!

england.one album, a million memories