In Life : Everyone Is A Traveller

In Life : Everyone Is A Traveller

.k.e.j.e. .n. .m.a.s.a.k.

canterbury, kent UK.

tadi, aku cuba mintak keje lagi. kali ni keje kat uni. sebagai personal assistant kepada sorang student cccu yang ade masalah asperger syndrome (lebih kurang autism). x tahu la dapat ke tak, tapi aku dah submit application form tadi. harap harap dapat lah. x kisah lah keje dgn org kelainan upaya~ yg penting aku dapat belajar something, dapat tambah pendapatan and dapat tambah kawan baru!

keje aku yg sebelum ni, kat clinton cards, ade jugak la aku kutip pengalaman. keje as sales assistant and mainly kat tills, jadi cashier. gaji pon dah dapat, walaopun 30% kena tolak kat tax (harap2 dapat claim balik) bnyak tuh 30% dari  £180. kalo x dapat claim, x tahu la =,=!

oh ya, dua tiga hari ni, keje aku asik masak je. tak tahu la nape, rindu malaysia kut.sebab tu asik masak! haha. well. i love to cook! 





3 comments:

Unknown said...

better than me!

nun said...

wahhhh sedapnya..kat sana memang senang ke nak dapat bahan masakan malaysia?

Hush said...

sedapnyee! ^O^
tetiba rasa lapar pulak.. hmm.

england.one album, a million memories