In Life : Everyone Is A Traveller

In Life : Everyone Is A Traveller

.h.a.r.i.m.a.u. .m.e.n.a.n.g.!.

 aku baru balik dari gym. pegi workout. sebentar tadi, sebelum ke gym, sempat aku layan FB. main topik hari ni, Final 2 Piala AFF Suzuki. aku bukan la kaki bola, tapi sebab ramai gaban yg cakap sal bola, so kena la ambek tahu sedikit sebanyak supaya x jadi cam katak bawak tempurung.



pertama. bila aku dapat tahu yang malaysia menang, aku rasa bangga gile. tadi masa tengok clip malaysian menjaringkan gol, aku rasa bersemangat. siyesly. walaopun gol malaysia dirobek dua kali, tapi tu semua x penting. yang penting, we will learn something from it, and officially malaysia dah menang! aku dapat bayangkan abah duduk depan tv sambil tersenyum puas. haha! plus, esok dapat cuti. melompat lompat rasanya adik adik aku kat umah tuh.

kedua. sebagai anak malaysia di rantau orang, aku rasa aku dah tak yah rasa rendah diri bila ada manusia manusia sumbang yang menganjing pasukan bola sepak malaysia. well, malaysia dah jadi juara asean. aku bangga dowh! 

ketiga. aku rasa rakyat malaysia akan mula bagi perhatian kat team bola sepak sendiri. malaysia dah jadi hero, sape yang tak adore. hihi?

Assalamualaikum WBT dan salam sejahtera

dengan tamatnya perlawanan akhir kedua yg berkesudahan Indonesia 2 - Malaysia 1, MALAYSIA MENJUARAI Kejohanan Bolasepak Asean (Suzuki Cup) dengan agregat 4 - 2

Tahniah Malaysia

Good game for Indonesia.better luck next time.

Malaysia AAAAUUUMMM!!!!
 *update yang aku dapat kat group Harimau Malaya.ehe! =p

3 comments:

renjizakura said...

huhuhuhu
aku yng x minat bola pon dah jadik minat plak

Hush said...

haha.
like this entry.
thumbs-up to harimau malaya! :)

Mr.Shy said...

renji~
haha! aku minat kejap jer. jap g back to normal.hihi

hush~
hahah. bnga tol!
atoii chek mek molek~~

england.one album, a million memories