In Life : Everyone Is A Traveller

In Life : Everyone Is A Traveller

h.i.d.u.p. d.i. g.u.n.u.n.g.~.

kalo aku kaya~ nak je aku buang lappy ni dalam tasik hijau UM..tapi x leh jugk..sayang giler kot kat menatang alah nama laptop ni^^..makin sayang makin pulak dia wat hal..dari petang tadi aq duk menjana minda memikirkan masalah skrin lappy nie..naik belok tengkuk aku duk usha benda alah tuh! 

masalah dia bukan kecik..masalah yang rumit, aq cuba selongkar balik hotak aku kenapa lappy ni boleh jadik macam nie..tapi gagal~ sebab setahu haku, aq jaga lappy nie lebih dari menatang minyak yg penuh..kalo ada bini pon, aq rasa lebih lagi aq jaga lappy ni dari bini~ hahaha^^

pikir punya pikir..aq jadik bingung..shial~ mana aq nak cekup dwet nak baiki benda alah tuh? nak mintak ngn FAMA segak lak..hari2 mintak dwet ..umor dah meningkat dewasa, tapi masih lagi bergantung ngn mak bapak~ malu lak haku..huh!
takkan aq nak korbankan dwet elaun aq yang bulan januari tuh? belom lagi dapat..takkan dah kena 'bakar' kot? haih..masalah tol la hidup ngn teknologi nih..nak beli satu masalah, nak kena jaga pon satu masalah..kalo rosak lagi la masalah!.argh!! nak pegi hidup kat gunung la mcm nih!!

6 comments:

Dyana said...

ieman (haha),
npe ng lappy ko weh ?
skrin jd cne ?
lappy aku pon da 3 bulan ato repair skrin. xsiap2 ag.
shait !ra
mhl kot nk repair skrin, tp yg aku pny tu ley smbung warranty. around 400+. huhu.
btw, sbr ye ieman ! :D

saiful al ieman said...

ngahahah~

ntah la skrin lappy tuh~
dari petang dia x nak nyala..padahal lappy dah on dah..
pastu kalo dia nyala..kejap2 jer..menyampah!
hahha..sekarang dah ok kot..esok x tahu la cmne,,
aq bajet habes la dlm 300+..habes dwet haku!
baeklah XD~

Dyana said...

skrin mhl la nk repair.
abes la duit ko afta ni.
hahahahhaha
*gelak jht*

saiful al ieman said...

huh!
tak per..rezeki Allah melimpah ruah cik dena oii~
hahah
gelak sinis~*

Dyana said...

limpahkn kt aku sket.
blnja aku mkn nnt !
ngahaha

saiful al ieman said...

hahahh~
eh elaun kan dah nak masok!
ko la yg kena belanja aq makan..
aq kan kena guna dwet tuh tuk baiki lappy=)hax4!

england.one album, a million memories