In Life : Everyone Is A Traveller

In Life : Everyone Is A Traveller

.d.o.n.t. .g.e.t. .m.e. .w.r.o.n.g.~.

adeihh... aku rasa abg tukang gunting rambut tu salah paham dengan apa yang aku cakap. asalnyer, aku mintak dia just layer rambut aku, bg nampak ringan coz rambut aku lebat dan  sbb aku nak simpan rambut panjang. entah macam mana, abg tuh salah paham. dia potong rambut aku pendek. hambar~..apa dia ingat aku budak sekolah? takut sama cikgu disiplin muka berang sbb rambut panjang? adoyai..terpaksa la menunggu sampai rambut panjang balik! penat jek aku simpan..huh!

walaupun x panjang mana~ at least lebih panjang dr skunk..=.=

btw~ im leaving for btn tomorrow. our camp will be at kem ulu sepri, negeri sembilan. we combine with IPG Darul Aman though...and oh ya, im going back with my friends from IPG Kota Bharu, after we are done with btn.senang keje..hahah!




i'm done packing^^!

No comments:

england.one album, a million memories