In Life : Everyone Is A Traveller

In Life : Everyone Is A Traveller

s.a.y.a. s.u.k.a. a.p.a. y.a.n.g. s.a.y.a. x. .s.u.k.a.~.

hmm~ sounds weird rite? ah! lantak lah..sapa yang kesah kan=)

saya suka apa yang saya x suka..pergh!macam mana nak explain nih? hahah~ saya pon dah mula penim~
wat ala ala notes je lah senang^^

yang saya x suka!
i. dikejar monyet a.k.a beruk~ terasa malu tahap tertinggi..si Adi asyik gelakkan haku! chess~
ii. jatuh longkang= lebam~ jalan terhencut hencut..mcm orang patah kaki pon ada gak=(
iii.demam=panas badan~ bila demam, badan mesti x best! tidor pon tak lena**
iv. ulcers~ susah nak cakap! shoot~ (diketawakan orang ramai!)

saya suka apa yang saya x suka~
i. dikejar monyet a.k.a beruk~semua orang menanyakan keadaan saya! terasa diri disayangi~ hahah=)
ii. jatuh longkang= lebam~ x perlu berlari ketika latihan rumah sukan..haha lecturer suh rehat jer..terbaik lah lecturer rumah hijau!
iii.demam=panas badan~ boleyh mintak pelepasan kelas! hoho^^
iv. ulcers~ lecturer x tanya soklan! tu yg best=)

*untuk tiga hari berturut2~ saya hanya menghadiri kuliah hanya untuk dua jam sehari~ hurghhhh..heaven=)

2 comments:

flisset said...

aku engat citer tu tipu2 jer..hikhik

saiful al ieman said...

kisah benar la kak^^
trauma lagik ni~

england.one album, a million memories