In Life : Everyone Is A Traveller

In Life : Everyone Is A Traveller

.d.e.m.a.m.

Kanda Tuah penah demam teruk~
22.50 hours
March 7th, 2011 
Canterbury
South East England.

demam. 

tadi, masa dinner sempat lak citer sal demam. ajiz citer sal dia x makan nasi seminggu sebab demam. x de selera katanya. well, aku kalo demam pon memg x de selera. minum air suam je. nak wat camne.dah mmg selera mati terus.



masa kecik kecik dulu, penah sekali aku demam teruk. masa year 5 kalo tak silap. sampai seminggu duk umah x keluar sebb demam. nasib baik time tu cuti sekolah. kalo x sah sah aku x g sekolah.haha. satu family kot demam kecuali my dad yg maintain sihat dan macho. well, nama pon budak kan. demam siket mula la nak manja manja. time tuh, my mum pon demam sekali. kami anak beranak tido kat ruang tamu sebab tanak bg abah demam sekali.

yang paling aku ingat, time demam ni la time nafsu makan ilang. even tengok kfc pon cm tengok cenkodok pisang sejuk je. dekat seminggu gak la makan paksa rela. bukan tanak makan, tapi kalo mkn rasa pahit giler.siyes pahit. even minum air milo pon rasa pahit. betol cakap aku. percayalah.

so far, kat england ni, aku penah demam sekali je. x teruk sangat la. cuma batuk yg cam harem. nak terkeluar anak tekak duk atok.siyes!! nasib baik ade kawan kawan and senior yg baik hati yang ambek berat. well, rasa terharu jugak la. hehe~

kanda tuah ni la yg demam.LOL~

oke lah, saje nak tulis something sebb dah lama x update. kena smbung wat esaimen nih.papai peeps!

1 comment:

Unknown said...

hey..dont stress la..im also having loads of assgnments n test..lols..gambatte!

england.one album, a million memories