In Life : Everyone Is A Traveller

In Life : Everyone Is A Traveller

s.a.y.a. r.a.j.i.n.!.

okeyh! saya bukan nak membangga diri..tapi kali ni berilah saya peluang untuk membangga diri.saya rajin!.haha.saya pon x percaya macam mana boleh tetiba jadik rajin.nak kata silap makan ubat, x jugak. tapi benar! saya rajin. x percaya? hohoho..buktinya! :

i.saya berjaya mengumpul semua (boleyh dikatakan semua la) notes social studies saya dari sem 3 sampai sem 4.
ii.saya telah siap menyediakan notes english studies saya untuk revision minggu depan.wah!
portfolio english development saya sudah dihantar dan ditanda! aigoo~~
iii.saya tengah berusaha mengulangkaji untuk subjek language description! ya~~~ saya pon x percaya!
iv.lastly, bilik dan rumah saya sudah siap dikemas!

hahaha.semangat rajin datang lagi.saya mahu baca notes merchant of venice.bye!

btw.saya sudah selesai menonton siri yoo hee the witch. han ga in amatlah la cantik.she's verry cute.no! she's very damm cute! 


















2 comments:

azwira hashim said...

hbat mu pul!!! transfer skik mood mu ktku.. haha^^

Mr.Shy said...

beyeh beyeh!

mood : tranfer...


10 %...
50 %...
100&...

transfer completed! hahah^^

england.one album, a million memories