In Life : Everyone Is A Traveller

In Life : Everyone Is A Traveller

s.a.y.a. d.a.n. j.i.m.a.t.~.

 saya rasakan duit itu bagaikan tisu tandas- makin bnyak 'teran' makin bnyak guna~

saya kata yang saya akan berjimat.maka saya akan berjimat. tak kisah la walaupun saya terpaksa pecahkan tabung semata mata nak guna dwet syiling tuk beli nasik putih + tomyam campur kat garden cafe, saya tetap akan berjimat. sejak "bini" saya pergi meninggalkan saya, saya terpaksa berjimat. untuk mendapatkan bini baru, saya harus berjimat. my parents said "cuba usaha jimat dulu, kalau awak tak beli guna dwet awak sendiri awak takkan menghargainya~".uh.saya terkedu sebenarnya!.disebabkan nasihat itu, saya menanam azam untuk berjimat.justeru, kepada kengkawan yang mengajak saya kemana mana tempat yang memaksa saya mengeluarkan wang, saya memohon keampunan.(ekekek.ayat siot jerk.).okeyh.saya harus jimatkan eletrik ipba.bye.

No comments:

england.one album, a million memories